Escola de Formació Guillem Agulló
Un malestar creixent: Enquesta sobre la participació política de la joventut a Catalunya
Publicació digital

Ens trobem en un moment de desafecció política i crisi socioeconòmica que afecta especialment les noves generacions: precarietat laboral, dificultat d’accés a l’habitatge, emergència climàtica, discursos de l’odi creixent. Construir una alternativa ens exigeix fotografies renovades de la realitat que volem capgirar.

En aquest informe, a càrrec dels investigadors Marc Guinjoan i Xavier Roura, analitzem la participació política als Països Catalans: Quines són les principals preocupacions de la societat catalana? La generació Z identifica els mateixos problemes que la del baby boom? En quin entorn fem més ús del català? És cert que els nois joves són antifeministes? Quina paper hi ha de jugar l’independentisme?

Subscriu-te al butlletí

Inscriu-te a la nostra newsletter gratuïta per estar al dia de les noves formacions i publicacions de l’Escola!

Nom *

Correu electrònic *