Escola

CONEIX EL PROJECTE

L'ESCOLA DE FORMACIÓ GUILLEM AGULLÓ

Un espai de formació teòrica i pràctica per a l’enfortiment democràtic. Treballem des de l’antifeixisme, la lluita noviolenta i la desobediència civil per dotar-nos d’eines d’anàlisi i incidència política.

## L'ESCOLA DE FORMACIÓ GUILLEM AGULLÓ

Què fem?

Recerca

#1

Recerca

Generem anàlisis, publicacions i propostes socials innovadores amb l’objectiu de reforçar el vincle entre acció i reflexió. Volem generar un pensament analític i propositiu.

Formació

#2

Formació

Contribuïm a l’empoderament de la societat civil organitzada, en especial del moviment juvenil dels Països Catalans, per enfortir l’acció antifeixista. Oferim formacions, debats i eines obertes, gratuïtes i a demanda per a l’activisme.

Divulgació

#3

Divulgació

Impulsem la relació entre formació, reflexió, acció, però també innovació social. Volem transferir el coneixement generat en els espais pedagògics, així com generar nou contingut que ens permeti analitzar, entendre i respondre a fets d’actualitat.

EMPODERAMENT SOCIAL

engeguem un nou cicle als PAÏSOS CATALANS

## engeguem un nou cicle als `PAÏSOS CATALANS`

Com ho fem?

La Guillem Agulló és una caixa d’eines amb diferents propostes, mirades i formats.

Volem contribuir a generar força col·lectiva i aprenentatges que reforcin les pràctiques activistes dels Països Catalans. Connectem persones del món de l’activisme i l’acadèmia per oferir un projecte pedagògic divers i a mida de la societat civil organitzada. Per això, el nostre equip docent està integrat per persones expertes en diversos àmbits i el nostre públic són totes aquelles persones amb ganes de repensar el present i construir el futur.

### Com ho fem?

100% competencial

Qualitat i Rigor

Coneixement situat i crític

Comunitari

Des d’on vulguis

Subscriu-te al butlletí

Inscriu-te a la nostra newsletter gratuïta per estar al dia de les noves formacions i publicacions de l’Escola!

Nom *

Correu electrònic *