Formació

Gratuït
Itinerari

Lleida l Itinerari Formatiu Antifeixista

Aquest itinerari formatiu es compon de quatre sessions interconnectades que exploren el creixement de l'extrema dreta, el seu impacte en la societat i les estratègies per combatre'l. A través de taules rodones, ponències i tallers pràctics, els participants adquiriran una comprensió profunda dels mecanismes ideològics, comunicatius i socials que promouen la intolerància, així com eines per construir una resposta antifeixista forta i transversal.

Inscriu-t'hi

De Milei a Abascal: l’extrema dreta contemporània

El malestar social i les crisis que posen en escac el nostre futur són combustible per a l’onada reaccionària. L’extrema dreta es nodreix de les dificultats contemporànies per escampar la por i consolidar el seu missatge. Per combatre-la, abans hem d’entendre les particularitats de la nova extrema dreta. Què porta cada cop més gent a donar suport a propostes reaccionàries? Quina és la diferència entre la ultradreta, el populisme radical o el neofeixisme? Com podem construir alternatives a la desesperança?  * Analitzarem les causes del creixement de l’ideari de l’extrema dreta en l’àmbit internacional. * Identificarem i diferenciar les particularitats ideològiques de les formacions d’extrema dreta.

Altres formacions

Subscriu-te al butlletí

Inscriu-te a la nostra newsletter gratuïta per estar al dia de les noves formacions i publicacions de l’Escola!

Nom *

Correu electrònic *